Op donderdag 28 mei zingt Magna Musica o.l.v. Joalien van den Houten. Organist: Diddy van der Stouwe.
Het ensemble van Magna Musica zingt liederen rondom het thema Pinksteren. Daarnaast is er een meditatief moment en zijn er liederen die we samen zingen.
De toegang is gratis.
|
NijKerkmuziek heeft als doel om op doordeweekse avonden momenten te creëren om – vanuit het leven van alledag – te bidden, te zingen, te lezen en stil te worden. We willen Nijkerkers verbinden rondom de schoonheid van klassieke kerkmuziek in een klassiek-liturgische setting.
Interkerkelijk |